Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:407943
Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011.g. - 2013.g.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI (I)
SIA «Spilva» vides profila stiprās puses parāda, ka visnozīmīgākais uzņēmumā ir eksports
Vides profila vājās puses parāda, ka nozīmīgākais faktors uzņēmumā ir pastas iepirkšana no ārvalstīm
Iespējas parāda, ka visnozīmīgākie faktori ir apgrozījuma pieaugums un iesaistīšanās projektos

SECINĀJUMI (II)
Nozīmīgākie draudi uzņēmumā ir konkurences paplašināšanās un krīze eksportētājvalstīs
Tipoloģiskās grupas indekss ir 0,69, tas nozīmē, ka uzņēmumā ir augsts iekšējo elementu stiprums, kas veicina uzņēmējdarbības veiksmīgu attīstību un konkurētspēju, bet daļa iekšējās vides elementi, kas tiek klasificēti kā neitrāli vai vāji, vēl ir pilnveidojami tālākai uzņēmuma izaugsmei

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/407943

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties