Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:244082
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Sekundārie dati   
  Sekundāro datu pielietojums   
  Sekundāro datu priekšrocības   
  Sekundāro datu trūkumi   
  Paneļi   
  Paneļu priekšrocības   
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir sekundārie dati?
Sekundarie dati ir dati, kuri jau iepriekš ir savākti un apkopoti, veicot citus pētījumus, un ir noderīgi šī brīža pētījumos.
Sekundāros datus iegūst, izmantojot statistikas datus, uzņēmumu un iestāžu ziņojumus, atskaites, pārskatus, plašsaziņas līdzekļos ievietoto informāciju, kā arī citu pētījumu galarezultātu apkopojumus un pārskatus.

Iekšējie informācijas avoti
ieraksti par pārdošanu;
pirkumu rekvizīti;
pavadzīmes;
Inventerizācijas dati;
Dati par izplatīšanas izmaksām;
Informācija par klientie;
Cenas;
Bilances;
U.c.

Ārējie informācijas objekti
Publiskotie dati (valdība, asociācijas, žurnāli, laikraksti, gada parskati)
Standartizēti sindicēto servisu dati ( veikalu apsekojumi, patērētāju paneļi, Nielsena dati, sindicēts kategorijas apskats)
Interneta datubāzes dati (internets).

Sekundāro datu pielietojums.
Sekundārie dati var saturēt pietiekami daudz informācijas, lai atrisinātu risināmo problēmu.
Sekundārie dati var būt vērtīgs jaunu ideju avots, ko vēlāk var izpētī izmantojot primārās pētišanas metodes.
Pieejamo sekundāro datu izskatīšana ir priekšnoteikums, lai savāktu primāros datus. Tas palīdz nodefinēt problēmu un formulēt hipotēzi tās risinājumiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sekundārie dati mārketinga pētījumos, paneļi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/244082

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties