Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,54 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,45
Pirkt
Identifikators:599955
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
 AS SEB Banka ir viena no trijām lielākajām privātā sektora bankām Latvijā.
Kvalitatīva un ātra pakalpojumu veikšana ir viens no noteicošajiem faktoriem AS SEB Bankā.
AS SEB Banka mērķis ir ne tikai gūt peļņu, bet arī iegūt lielāku tirgus daļu
AS SEB Banka misija ir būt par vadošo universālu finansu pakalpojumu sniedzēju visiem tirgus sektoriem Latvijā
Visas SEB Bankas grupas apkalpošanā ir stabila finanšu pakalpojumu tirgus daļa

Secinājumi
Bankas teicamie rezultāti kreditēšanā, privātpersonu un korporatīvo klientu apkalpošanā
SEB Banka ļoti domā par savu klientu labklājību un kvalitatīvu pakalpojumu nodrošinājumu
Izejot praksi AS SEB Banka ir sasniegts mērķis - ir iegūtas praktiskās iemaņas mārketinga organizēšanā uzņēmumā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SEB bankas prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/599955

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties