Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,36 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,63
Pirkt
Identifikators:703302
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Konkurējošo firmu realizētie mārketinga pasākumi
BMW markas piesaiste caur kino. Iespējams, BMW vislabākā asociācija ar filmām ir saistībā ar tā apvērsumu zīmola un produkta novietojumā, lai veicinātu tā atpazīstamību.
On-line mārketinga stratēģija. BMW ir arī sava on-line stratēģija, uzņemot digitālās filmas, kur galvenie varoņi ir BMW markas automobīļi. Aktieri šajās filmās saskaras ar dažādām bīstamām situācijām, sēžot, protams, pie BMW stūres. Pēdējā īsfilmu sērija „The Hire” uzdevums bija veidot zīmola attieksmi, kas perfekti iemieso BMW garu.
Pasākumu sponsorēšana. BMW filozofijas pamatā ir aktīva, radoša un moderna komunikācija ar klientiem, rūpējoties par klientu brīvā laika pavadīšanas iespējām.
Speciālie piedāvājumi. Katru mēnesi tiek piedāvātas jaunas akcijas, kuras iekļauj cenu atlaides, īpašus līzinga piedāvājumus, reģistrāciju CSSD, papildus riepu komplektus, pretaizdzīšanas sistēmu iebūvi u.c. piedāvājumi.
Izstādes un auto šovi. BMW piedalās dažādās izstādēs un auto šovos visā pasaulē, tādā veidā popularizējot savu preci un informējot par jaunumiem.
Autosports. BMW markas automašīnas piedalās arī dažādās sacīkstēs, kas savā veidā arī ir mārketinga pasākums.
Reklāma. BMW savu produkciju virza ar reklāmas palīdzību gan televīzijā, internetā, gan radio, gan vidē, gan presē un arī reklāmas bukletos. Savās reklāmās BMW izmanto arī slavenības kā piesaistes objektus.
Konkurējošā priekšrocība – vācu kvalitāte.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/703302

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties