Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,51 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,48
Pirkt
Identifikators:229711
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

6. Kampaņas rezultātu analīze
TNS Latvia (1000 respondentu):
86% aptaujāto atbalsta glābējsilītes ideju, no tiem 51% projektu uzskata par ļoti labu ideju
LNT :
Gandrīz 80% publikāciju un sižetu pieminēta kompāniju „Gedeon Richter” kā projekta iniciatoru un vienīgo finansiālo atbalstītāju

TV
Radio (Latvijas Radio 1 un 4, SWH, MIX FM, uc),
Interneta portāli (Delfi, Apollo, TvNet, Diena, Telegraf, uc),
Valsts laikraksti (Diena, Dienas Bizness, NRA, Latvijas Avīze, Čas, utt) un vietējie laikraksti.

Patiesais rezultāts:
Projektu uzsākot Evita Jaunzema, kompānijas “Gedeon Richter” pārstāvniecības Latvijā vadītāja sacīja:
„Kaut viena bērna izglābšana būs šī darba vislielākais atalgojums!”
6!!!

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/229711

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties