Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:352898
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Galvenie selektivitātes principi cilvēka uztverē - kustība, krāsu kontrasts, izmērs, skaļums, neparastums, krāsojums, lielums, informācijas intensitāte.

Kognitīvie procesi
“Ar kognitīvajiem procesiem psihologi apzīmē psihes saturu un tajā noritošos procesus – to kas mums “ir prātā”. Kognitīvo procesu pamatā ir visas tās zināšanas un iemaņas, kas tiek izmantotas domāšanai, klasificēšanai, abstraktu jēdzienu veidošanai, spriešanai, problēmu risināšanai, organizēšanai, plānošanai un lēmumu pieņemšanai. Kognitīvie procesi ļauj sistemātiski risināt personīgās, sociālās un pasaules mēroga problēmas, izvairoties no atkārtotiem mēģinājumiem un kļūdīšanās.”
Kognitīvie procesi:
Jēdzienu veidošana;
Problēmu risināšana;
Lēmumu pieņemšana;
Valoda;
Intelekts;
Radošā domāšana.

REKLĀMA KĀ KOMUNIKĀCIJAS VEIDS
Reklāma - apmaksāta, bezpersoniska, netieša sazināšanās starp uzņēmumiem, bezpeļņas organizācijām un indivīdiem, kas zināmā veidā ir identificēti reklāmas ziņojumā un kas ar tās palīdzību cer informēt un pārliecināt atbilstošo mērķauditoriju.
Reklāma, kā viens no tiešākajiem un mērķtiecīgākajiem komunikācijas veidiem, kas atklāti definē savus mērķus un cenšas tos sasniegt.
Psiholoģiskā bāze - reklāmas pamats, kas liek patērētājiem rīkoties tā un ne savādāk. Spēja iedarboties uz uzmanību, gribu, prātu, atmiņu, asociācijām, motivāciju, emocijām u.c.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,52 €
Materiālu komplekts Nr. 1312178
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas uztvere. Sociālā reklāma "Piesprādzē, neriskē!"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/352898

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties