Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:393173
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Atmiņas veidi
Īslaicīgā atmiņa ir gaistoša, tā sairst apmēram 20-30 sekundēs (Brown, 1985). Cilvēki var paturēt īslaicīgajā atmiņā apmēram 7 (plus mīnus 2) informācijas bitus.
Darbīgā atmiņa ir struktūra, kura patur materiālus tā, ka mēs varam tos pielietot noteiktā situācijā. Informācijas aizstāšana vai izgrūšana ir indivīda kontrolēta vai automātiska, t.i., vecās aizstāšana ar jauno. (Wyer&Scrull, 1986)
Ilglaicīgajai atmiņai nav zināmu limitu. Tā var uzturēt informāciju par specifiskiem notikumiem, objektiem vai cilvēkiem vai vispārīgāku materiālu.

Secinājumi
Kopumā aptaujātie cilvēki atcerējās zīmolus labi, tomēr populārāki ir ārzemju zīmoli, turklāt tādi, kas pazīstami jau sen un ir stabili tirgū, piemēram, Carlsberg
Bērni saukļus atceras labāk, nekā pieaugušie un pensionāri
Sievietēm atmiņa labāka, nekā vīriešiem

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1374624
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties