Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:912894
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Reklāma ir visplašāk izmantotais mārketinga komunikācijas instruments, jo tā spēj aptver plašu, specifisku auditoriju vienlaicīgi, parādot produkta, pakalpojuma vai organizācijas galvenās pozitīvās īpašības un pārliecinot lielu daļu patērētāju.
UCB reklāmas vairāk uzsver Benetton Group darbinieku nostāju dažādos globālos jautājumos, nevis parāda produktu vai paša uzņēmuma iezīmes, tādejādi attālinot UCB produktus no „tirdzniecības pasaules” – tas arī ir efektīvs veids kā pievērst patērētāju uzmanību, jo UCB zīmols vienalga netiek aizmirsts un tas tiek iekļauts arī reklāmās.

Secinājumi
Lai arī patērētājus interesē ar ko saistās reklāmas fotogrāfijas, un tās piesaista viņu uzmanību, tomēr „reklāmas stāsts” viņiem bez paskaidrojuma nav īsti saprotams (56,02% respondentu).
Pētīto reklāmas kampaņu vēstījums lielākajā daļā ir izsecināms, jo pat tie, kas šīs reklāmas nav redzējuši spēj gandrīz pilnībā vai daļēji noteikt, kas ar tām tiek pateikts, atbalstīts vai veicināts.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1235824
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties