Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:573028
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

R. Šteinerts uzskatīja, ka audzināšanas problēma pirmām kārtām ir audzinātāja problēma. Pedagoģiskās darbības noskaņojumam ir jābūt mīlestībai Skolotājam ir jābūt patiesam, viņam ir jātic visam, ko viņš darba. M. Montessori domāja, ka audzinot bērnu, lai izveidotu no viņa pieaaugušo pēc savas līdzības, mēs viņu uzaudzinam tikai līdz savu spēju robežai, viņš nevar parādīt savas dvēseles svaigumu.. Skolotājs reformskolās bija padomdevējs un paraugs.
Rūdolfa Šteinera antropozofiskie uzskati ir plaši un daudzveidīgi, bet ne tik daudz okultais tradicionālā izpratnē, cik parapsiholoģiskā izpratnē, un transcendentālais ar izteikti dabaszinātniskiem akcentiem (atomi, molekulas, vielas agregātstāvokļi, lauki, spēki..). Georgs Keršenšteiners ir viens no pedagoģijas teorētiķiem, kuru joprojām citē daudz. Mūsdienu aktualitātes-vērtībizglītības un tādēļ arī kultūrvērtību un izglītības vērtību-aspektā viņa uzskatu nozīmībai jāpalielinās.

Marija Montessori:
Marijas Montessori pedagoģisko uzskatu attīstības diapazons ir ļoti liels, sākot no sajūtu audzināšanas līdz teozofijai, kosmiskajam (dievišķajam).
1. Dzimusi Itālijā (Ankona);
2. Studējusi medicīnu;
3. Nodarbojās ar garīgi atpalikušu bērnu izpēti;
4. 1907. gadā atklāj pirmo bērnunamu- atvēršanas dienas svinības uzsāk ar runu- „Šeit iesvēta lielisku darbu, vēlāk par to runās visa pasaule!”

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,82 €
Materiālu komplekts Nr. 1350088
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reformpedagoģija, tās virzienu, svarīgāko atziņu raksturojums autoru darbos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/573028

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties