Zīmola uzbūves elementi
Šodien pazīstamajā logo manāmi tādi
elementi:
Zvaigznes, kas atdala uzņēmuma nosaukumu no produkta un simbolizē pašas kompānijas vārdu «STARbucks»;
Zaļā krāsa zīmolā parādījusies tikai ar laiku, tā simbolizē kvalitāti un dabīgumu, kas piemīt kafijai;
Pats tēls- sirēna, simbolizē vilinājumu, kāri pēc produkta (kafijas).
Zīmola vērtība
Uzņēmuma zīmolā redzamais tēls simbolizē vēsturi, pagātni, mantojumu;
pasaulē tas guvis atpazīstamību un radījis interesi, jo ietver gan misticismu, gan vilinājumu. Zīmols ir kā stāsts, kas sevī nes vērtībās, kuras ietilpst Starbucks kvalitatīvajā kafijā.
Idejas pamatā- uzrunāt un piesaistīt ikvienu kafijas cienītāju
…