Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:847783
Vērtējums:
Publicēts: 27.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mani pienākumi
Iepazīšanās, ar tīrīšanas līdzekļiem, aprīkojumu un piederumiem
Numuru un vannas istabas kopšana
Telpu tehnisko defektu reģistrēšana
Noliktavas produktu uzskaite, preču saņemšana un nogādāšana uz personāla telpām
Jauno žurnālu pieņemšana, žurnālu nogādāšana viesu numuros
Koplietošanas telpu uzkopšana
Viesnīcas numuru izpēte
Saimniecības nodaļas vadītājas rīkojumu izpilde

Secinājumi
Manuprāt nebija tāda lieta, kura, man šajā viesnīca nepatiktu, es, ar prieku nostrādāju šo praksi, ieguvu vērtīgu pieredzi. Es esmu priecīgs, ka izvēlējos šo viesnīcu atkārtoti, kvalifikācijas praksei, uzskatu, ka esmu ieguvis pietiekami daudz iemaņas un prasmes, lai atbilstu, savai profesijai – viesnīcu pakalpojumu speciālistam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses pārskats uzņēmumā "Radisson Blu Latvija" un "Lido"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/847783

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties