Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:154514
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1) SIA „Rimi Baltic” apvienojoties ar Kesko Food ir spēris pirmo soli, lai kļūtu par vadošo kompāniju, tādējādi konkurentu padarot par savu sabiedroto;
2) Uzņēmumu apvienošanās rezultātā tika panākta vienota lielveikalu un hipermārketu tīkla darbība un preču izplatīšanas sistēma, kas, savukārt, nodrošina pircējiem izdevīgus pirkumus un augsta līmeņa apkalpošanu;
3) Uzņēmuma komercdarbības veids – mazumtirdzniecība, kurā strādā gan kompetenti galvenie direktori, gan labi apmācīti veikalos darbojošies mazumtirdzniecības speciālisti.
4) Rimi Baltic – ļoti liels uzņēmums, kas nodrošina gan darba vietas daudziem cilvēkiem, gan dod cilvēkiem plašākas iespējas apmierināt savas vajadzības iepērkoties;
5) Izvirzot ambiciozus mērķus, uzņēmums rada izaicinājumu visiem darbiniekiem piedalīties ar savām zināšanām, prasmēm un pieredzi, lai kompānija sasniegtu izvirzītos mērķus.
6) Latvijas valdība pieņem likumu grozījumus ar ļoti īsu spēkā stāšanās termiņu, tādēļ tas ļoti traucē Latvijas uzņēmējdarbības attīstībai;
7) Tā kā ”Rimi Baltic” ir ienācis Latvijā, uz to attiecas arī visa Latvijas likumdošana
8) Visu līmeņu vadītāju darba pienākumi un funkcijas atbilst tradicionālo pienākumu aprakstam, jo lielos uzņēmums ir vieglāk strādāt pēc noteiktiem principiem; kā arī sadarboties ar citiem uzņēmumiem ir vieglāk, jo ir zināms, kuram vadītājam ir jāpilda konkrēti pienākumi un kāda ir atbildība.
9) Jāatrod arvien inovatīvāki veidi, kā piesaistīt klientus, jo pastāv konkurenti, kas uzņēmumu var apsteigt;
10) Veiksmīga komercdarbība ir atkarīga, gan no iekšējās gan ārējās vides. Par iekšējo vidi uzņēmums var parūpēties pats, ko nevar teikt par ārējās vides faktoriem, jo tie ir atkarīgi no daudz plašākiem sociālajiem spēkiem, kā demogrāfiskie, ekonomiskie, dabas, zinātniskie, politiskie un kultūras faktori;
11) Uzņēmuma personāls ir tas, kas nodrošina produktu ražošanas kvalitāti un pakalpojumu sniegšanas kvalitāti. Lai pie esošās darbaspēka tirgus situācijas panāktu efektīvu personāla atdevi uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanā, liela vērība jāpievērš atalgojuma un motivācijas sistēmai, darbinieku lojalitātes paaugstināšanai, jaunu darbinieku piesaistīšanai un atlasei, darbinieku izglītības, spēju un prasmju attīstībai;

12) Uzņēmums lielu vērību pievērš darbinieku novērtēšanai, kas ir nepieciešams, lai varētu noskaidrot, kādas ir darbinieku pašreizējās kompetences un darba rezultāti, un kas ir nepieciešams apgūt no jauna un uzlabot vai papildināt;
13) Praksē ir novērtēta situācija, ka preču speciālisti, kuru pakļautībā ir 3-5 darbinieki, atkarībā no nodaļas lieluma, bieži vien pārlieku izfiltrē informāciju, kas attiecās uz uzņēmuma un struktūrvienību mērķiem. Preču speciālisti izvirzītos mērķus uztver tik bezpersoniski, ka neuzskata par vajadzību šāda veida informāciju nodot tālāk;
14) Ne veikala vadītāji, ne paši speciālisti nepiedalās struktūrvienību mērķu noteikšanā. Ja tiktu nodrošināts, ka šajā procesā var piedalīties visi veikala vadības līmeņi, tad tiktu veicināta lojalitāte uzņēmumam un būtu motivēti šo mērķu sasniegšanā;
15) Praksē ir nācies saskarties ar to, ka uzņēmumā ir ne tikai atklātās vērtības, bet arī slēptās vērtības. Atklātās vērtības ir definētas darbiniekiem, taču kompānija ar savu attieksmi pret darbiniekiem liek nojaust, ka slēptās vērtības ir daudz svarīgākas, par piemēru var minēt uzņēmuma peļņu.
16) Rimi Latvia ir sīva konkurence.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaites prezentācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/154514

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties