Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,45 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,54
Pirkt
Identifikators:784051
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Prakses mērķis
iepazīt tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmumus;
izprast to darbības specifiku un komandas darba nozīmi tajos;
attīstīt spēju iekļauties kolektīvā;
izprast uzņēmumu struktūru un darbību;
prast to analizēt un novērtēt;
izstrādāt ieteikumus to uzlabošanai.

Prakses uzdevumi
Iepazīties ar viesnīcas pakalpojumiem, to cenām un aprēķiniem.
Iepazīties ar jaunākās tehnoloģijas pielietošanu, datortehnikas izmantošanu.
Nostiprināt zināšanas par saskarsmes un komandas darba nozīmi klientu apkalpošanas procesā.
Izprast un izvērtēt viesnīcas “Gran Melia” struktūru un darbību. Izprast un novērtēt personāla pienākumus, atbildību un atbilstību ieņemamajam amatam.
Apkalpot klientus un prast novērtēt to vēlmes un vajadzības.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/784051

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties