Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:149471
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Prakses pozitīvās un negatīvās puses
Iespēja novērot bērnus un pakāpeniski iesaistīties pedagoģiskajā procesā
Bērniem un praktikantam ir laiks adoptēties, lai veidotu tālāk labāku kontaktu
Negatīvās puses, manuprāt, nebija, bet bija daži trūkumi, tas bija saistīts ar bērnu vecumposma īpatnībām.
Bija reizes, kad nevis izdevās, tā ka tas iecerēts, jo bērni ir pārsteigumu pilni un ne vienmēr ir iespējams paredzēt viņu rīcību.

Personīgie secinājumi
Esmu pārliecinājusies, ka, strādājot praktiski, nevis notiek, kā tas ir rakstīts teorijas grāmatas.
Nav ne vienas formulas, kas būtu derīga visās situācijas, jo katru reizi problēmas un situācijas ir savādākās.
Pedagogam jābūt elastīgam, lai spētu būt bērniem gan draugs, gan padomdevējs, gan autoritāte.
Lai atrisinātu problēmas, ir jāskatās uz to daudzpusīgi, izvērtējot visus apstākļus, bērnu emocionālo stāvokli, rakstura īpašības u.c. Analizēt konkrētu problēmsituāciju no visiem rakursiem, lai maksimāli pareizi rīkoties.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1372458
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties