Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:564346
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Filozofu, pedagogu un psihologu darbi
Senā grieķi un romieši 2. gt. p. m. ē. bija Eiropas kultūras attīstītākas sabiedrības.
Senā Grieķija: Dēmokrits, Sokrats, Platons, Aristotelis.
Senā Roma: Marks Tullijs Cicerons, Marks Fabijāns Kvintiliāns
Jaunie laiki: Imanuels Kants, Žans Žaks Ruso, Mišels de Montēņs, Jans Amoss Komenskis
Latvija: Georgs Mancelis, Ernests Giiks, Gothards Frīdrihs Stenders, Jūlijs Aleksandrs Students

Dēmokrits
(ap 460-370 p.m.ē.)
Sengrieķu filozofs, atomisma teorijas pamatlicējs.
Ne māksla, ne gudrība nav sasniedzama bez mācībām
Cilvēks kļūst labs pateicoties vingrinājumiem, nevis cilvēka dabai.
Audzināšana dod iespēju- labi domāt, labi darīt, labi runāt

Sokrats
(ap 470- 39 p.m.ē.)
Atēnu filozofs
No nezināšanas rodas visas nelaimes un netikumi
Sokrātiskais dialogs- Cilvēkam atbildes ir jāmeklē pašam sevī, nevis apkārtējā vidē
Lielākā vērtība- prāts
Fiziskā sagatavotība
Tikai tikumīgais ir laimīgs, bet tikumīgs var būt tikai tas, kurš zina, kas ir tikums

Marks Tullijs Cicerons
( 106-43 p.m.ē.)
Senās Romas orators, politiķis, filozofs
Augstāko pilsonību cilvēks var sasniegt, ja tas integrējis nacionālo labklājību ar austāko kultūru.
Bērni pieder tēvzemei, un tie ir jāizglīto, lai tie nestu labumu tautai un zemei.
Ir jāmācās, lai cilvēks vairāk zinātu par netikumiem un tos nepieļautu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1232801
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģijas zinātnes avoti, to raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/564346

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties