Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:238446
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
Darba fragmentsAizvērt

Lēmumu pieņemšanas process
Fiziskas personas lēmumu pieņemšana:
1. problēmas apzināšanās
2. Informāciajs meklēšana
3. Alternatīvu izvērtēšana
4. Pirkuma izdarīšana
5. izvērtēšana pēc pirkuma

Ietekmējošie psiholoģiskie faktori:
Uztvere - Katrs cilvēks vienādos apstākļos vienas un tās pašas lietas uztver un interpretē atšķirīgi, piemēram, caur redzi, garšu, dzirdi, ožu un tausti.
Motīvi - Iekšējs rosinošs spēks, kas personas aktivitātes vērš uz to, lai apmierinātu vajadzības un sasniegtu mērķus (Maslova vajadzību hierarhija – fizioloģiskās vajadzības, drošība, sociālās vajadzības, sociālā atzinība, pašīstenošanās).
Mācīšanās, izziņa - Izdarot pirkumu, pircēji apstrādā informāciju. Indivīdu spējas šajā ziņā atšķiras. Daudz informētāks un vairāk pieredzējis pircējs izdara savādāku izvēli, nekā tāds, kam trūkst informācijas vai pieredzes attiecībā uz produktu (mārketinga instrumenti – degustācijas, bezmaksas paraugi un tml.)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties