-
Noslēpumainā klienta metode kā klientu apkalpošanas servisa izpētes pieeja
Līmenis:
Augstskolas
Literatūras saraksts:
5 vienības
Atsauces:
Nav
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ➞ ietaupīsi −4,93 €
- Noslēpumainā klienta metode kā klientu apkalpošanas servisa izpētes pieeja
- Reklāma, zīmols
- Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti
Materiālu komplekts Nr. 1352519
Nosūtīt darbu e-pastā
Tavs vārds:
E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:
Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Noslēpumainā klienta metode kā klientu apkalpošanas servisa izpētes pieeja”.
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/620786
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/620786
E-pasts ir nosūtīts.