Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:408647
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pirmās veiksmes un neveiksmes
Bizness sāk attīstīties arvien aktīvāk, un līdz ar panākumiem nāk arī pirmās problēmas. Japānas apavu piegādātājs, raugoties uz zīmola straujo izaugsmi, piedāvā izpirkt Fila akciju daļu un atņem uzņēmumam Nike ekskluzīvās ASV izplatītāja tiesības. Japānas ultimāts noved pie tiesas prāvas. Līdz ar to zīmols var izmantot Tiger izstrādnes vēl 6 mēnešus, pēc tam jāpārdod tikai paša apavi.
1972. gada Olimpiskajās spēlēs Nike prezentēja Moon Shoe kedas. To izveidoja Bils Bovermens, eksperimentējot ar gumiju. Viņš izmantoja savas sievas vafeļu gludekli, lai izveidotu zoli, kas mainīja saķeri un izturību.

Blue Ribbon Sports sāk eksportēt kedas uz ārzemēm. Kanāda kļuva par pirmo pārdošanas tirgu. Nike ieņēmumi ievērojami pieauga, 1972. gadā sasniedzot 1,96 miljonus USD.
Aizraujoties ar sportu, Naits saprata, cik svarīgi ir piesaistīt profesionālu sportistu atbalstu. Uzņēmums aicina sadarboties iesācējus un slavenus sportistus – un 1976. gada olimpiskajās spēlēs lielākā daļa sportistu sacenšas Nike zīmola kedas. Zīmols bieži ir redzams un nepalaiž garām nevienu olimpiādi vai nozīmīgus sporta notikumus. Šīs kurpes uzstāda pasaules rekordus, uzvar čempionātos un nopelna zelta medaļas.

NIKE šodien
Viena no zīmola pamatvērtībām ir sabiedrības atbalstīšana un atdošana tai. Lai sasniegtu šo mērķi, Nike ir izveidojis dažādus fondus:
Nike Community Impact Fund atbalsta vietējās organizācijas kopienās ASV un Eiropā.
Nike School Innovation Fun sadarbojas ar skolu vadītājiem Oregonas štatā, lai palielinātu studentu skaitu, kas absolvē un sagatavotu studentus koledžai un karjerai.
Nike N7 rada pozitīvas pārmaiņas nākamajai indiāņu un aborigēnu jauniešu paaudzei, aktivizējot bērnus.
Izmantojot Nike Community Ambassadors, vairāk nekā 5700 darbinieku pozitīvi ietekmē kopienas visā pasaulē, nodrošinot bērniem kvalitatīvu apmācību sportā un spēlē.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties