Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:905571
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājums
Uzņēmums NIKE ieņem vienu no vadošajām vietām pasaules tirgos un turpina popularizēt aktīvu dzīvesveidu, attīstīt sporta aksesuāru līniju. Nike ir jaunas idejas, aktīva attīstība un izaugsme.
Nike misija: modināt vēlmi ikvienā, kurš interesējas par sportu.
Svarīgs aspekts Nike koncepcijas veidošanā bija orientācija uz klientu un personalizācija.
Saskaņā ar SVID analīzi uzņēmuma stiprās puses ir tas, ka Nike ir viens no līderiem sporta preču ražošanā. Vājā vieta ir tā, ka ražošana notiek ārpus ASV. Slikti darba apstākļi negatīvi ietekmē uzņēmuma tēlu.
Pēc Nike reklāmas kampaņu analīzes jāatzīst viņu lielie panākumi, reklamējot savus produktus tirgū. Slavenu sportistu uzaicināšanas pieredze uzņēmuma reklāmās nes uzņēmumam milzīgu patērētāju skaita pieaugumu.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties