Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Neuromārketings
Faila izmērs:
1279 KB
Identifikators:

687247

 
Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāji nezin, ko viņi grib
Neuromārketings ir mārketinga disciplīna, kas analizē smadzeņu procesus, paļaujoties uz neurozinātni, lai zinātu cilvēku motivāciju, pieņemot lēmumus, un tādējādi izmantotu šo informāciju, lai veicinātu noteikta produkta iegādi.
Tradicionālā marketingā, lai izveidotu kādu produktu, svarīgi ir potenciālajiem klientiem jautāt: kas tieši ir tas, ko viņi grib? Taču cilvēki ne vienmēr var uz šo jautājumu atbildēt, jo paši klienti atbildi nezin. Tāpēc, lai labāk izprastu šīs vēlmes, tiek pielietoti neuromārketinga rīki, kas, pieņemot, ka atbilde uz šo jautājumu ir nederīga, izmanto dažādus rīkus, lai to izprastu fizioloģiskā un neiroloģiskā līmenī. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties