Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,54 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,45
Pirkt
Identifikators:916905
Vērtējums:
Publicēts: 06.07.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pašregulācija («introjected regulation’’):
Papildus ārēji regulējošiem mehāniesmiem indivīds var uzvedību piespiest mainīt, neparedzot to: no vienas puses pašcieņas un lepnuma izjūta bet tajā pašā laikā indivīds izjūt vainu un kaunu
Bet…izmantojot šādu motivācijas veidu, piemēram, pielietojot sodu un atlīdzību metodi, klients var justies kontrolēts
Identifikācija un integrācija:
Ir klienti, kas pilnībā atbalsta konsultēšanas nozīmīgumu un izrāda patiesu vēlmi iesaistīties procesā
Šis motivācijas termins tiek saistīts ar to, ka klientam ir vēlme identificēties, atzīt konsultēšanas/ terapijas procesa vērtību, labprātīgi uzņemas atbildību savas uzvedības izmaiņās
Šādam klientam ir raksturīga lielāka sajūtu autonomija, tādēļ viņš nejūtas piespiests un kontrolēts
No terapeitu viedokļa, šis varētu būt ideāls variants motivējot klientu, jo klients ir «iekšā» konsultācijas procesā.

«Patiesā» motivācija («Intrinsic motivation»):
Šāds motivācijas veids saistās ar indivīda nepiespiestu aktivitāti konsultēšanas procesā, process ir patīkams un interesants
Lielākā daļa klientu būtība nav motivēti doties uz konsultāciju – viņi nenāk tādēļ, ka šis process kā konsultēšana būtu neinteresants, bet tādēļ, ka viņi konsultāciju redz kā instrumentu ar kuru psihologs iesaka uzlabot laulību, dzīvesveidu, karjeru/ tās izaugsmi.
Principā patiesi motivēt cilvēku var arī citā veidā, konsultants terapijas procesu var pārvērst kā interesantu empīrisku piedzīvojumu, ir iespēja paātrināt attiekmes un uzvedības izmaiņas caur vingrinājumiem, kas daudz ko atklāj par pašu klientu
Bieži vien pārmaiņu process indivīdā var būt sarežģīts, prasa piepūli, taču, ja uzdevums ir interesants, klients ir vairāk motivēts «sevis atrašanā»
Likumsakarīgi – pozitīva attieksme + autonomija + griba = motivācija + efektivitāte

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Nemotivēti klienti”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/916905

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties