Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:943486
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2013.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Let`s discuss Product lifecycle
Well, everything starts at the point “development” when I with my colleagues bakers decide what product to put on the market.
When we have decided everything, I mean, cost of the product, design of it and amount of production, there starts the second point “introduction” when product is offered to the customers.
Next the popularity of product is growing and at the point “maturity” it reaches its highest point, I mean, we reach the highest profit of this product.
Then popularity of product decreases and it is necessary to think about developing new product.
In the food industry this process is occurring very fast, what means that we should continually develop new products. Actually it is not that hard to produce new products, but it is harder to combine both - producing at the lowest cost (but considering quality standarts) and maintain the highest level of customer`s satisfaction.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties