Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,54 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,45
Pirkt
Identifikators:436478
Vērtējums:
Publicēts: 11.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kādi ir secinājumi?
Mūzika ir lielisks uzmanības piesaistīšanas veids, kas mūsu uzmanību produktam pievērš pat tad, kad vizuālo materiālu neredzam, un mudina to paskatīties;
Muzikālā atmosfēra ievērojami palielina cilvēku vēlmi uzturēties sabiedriskās vietās (veikalos, kafejnīcās, bāros utt.);
Mani muzikālās reklāmas piesaista daudz vairāk nekā cita veidu reklāmas;
Mūzika reklāmās un filmās var ietekmēt mūsu noskaņojumu, attieksmi pret konkrēto reklāmu vai filmu, kaitināt vai iepriecināt mūs, līdz ar to palielinot vai samazinot iespēju, ka mēs šo filmu skatīsimies vai produktu pirksim, līdz ar to ietekmējot tā veidotāja un ražotāja ienākumus no konkrētā produkta

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,21 €
Materiālu komplekts Nr. 1325179
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mūzika un ekonomika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/436478

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties