Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:816137
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Censties katru vakaru iet gulēt vienā un tajā pašā laikā, kā arī rītos celties vienā un tajā pašā laikā. Regulārs miega – nomoda režīms padarīs jūsu miegu maksimāli efektīvu.
Nikotīns ir gan stimulējošs, gan atslābinošs līdzeklis, un lielā mērā tas ietekmē miegu. Tabakas dūmi var pastiprināt deguna aizsprostošanos un veicina krākšanu, kā arī elpošanas traucējumus miegā.
Kafija, tēja, kola, enerģijas dzērieni, kā arī pārtika, kas satur kofeīnu, rada satraukumu, nevis uzmundrina mūs, bet gan neļauj mums atslābt un rada satraukumu. Kofeīna iedarbība turpinās no sešām līdz astoņām stundām. Tādēļ, ja ir problēmas ar miegu, tad kofeīna produktus nevajadzētu lietot vispār.
Alkohols paātrina miega iestāšanos, to uzskata par nomierinošu līdzekli, kas radot miegainību, taču tas miegu padara trauslu un, lai gan iemigt ir vieglāk, ir vajadzīgs ilgāks laiks pēc alkohola lietošanas, lai labi izgulētos. Tas veicina krākšanu un elpošanas traucējumus (elpošanas pārtraukšanu miega laikā). Turklāt krākšana ietekmē arī partnera miegu.

Grāmatas "Seno dziednieku noslēpumi" autore Broņislava Plūme ieteic 15 dažādus pasākumus bezmiega novēršanai. Daži no tiem:
guļot galva jātur vēsākā vietā, kājas siltākā, gulētāju nedrīkst apspīdēt mēness, guļamistabā neturēt spoguļus, pirms gulētiešanas spilvenus katrreiz sakratīt.
Arī zinātniskajā grāmatā "Mājas medicīna" minēti 10 pasākumi bezmiega aizdzīšanai. To vidū ieteikums —
"apēdiet vakariņās 1 ēdamkaroti medus un jūs pārliecināsities, ka tās ir vislabākās miega zāles". Arī mūzika ārstējot bezmiegu. Saniknotu cilvēku nomierinās Vāgnera "Svētceļnieku koris", nomāktu garastāvokli uzlabos Bēthovena skaņdarbs ‘’Priekam’’, bet nervu sistēmu stiprinās Grīga "Rīts".

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Miegs, miega traucējumi un to korekcijas iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/816137

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties