Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,33 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,66
Pirkt
Identifikators:781795
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2014.g. - 2015.g.
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa vides vērtējuma metodika
Lai noteiktu plaša patēriņa preču aprites indeksu, jāapzina statistikas dati par mazumtirdzniecības apgrozījuma lielumu un ejošākām nozarēm, jāsalīdzina reklāmas masu medijos vadošās nozares un to investēto līdzekļu lielums, kā arī jāveic novērojumi par preču grupām un veikalu veidiem, kas atrodami uz galvenās tirdzniecības ielas. Iegūto kopainu var salīdzināt ar banku ekspertu izteikto, uz datiem balstīto analīzi.

Balstoties uz šo indeksu var izdarīt secinājumus par iedzīvotāju labklājības līmeni un pirktspēju, attiecīgi plānot preču krājumu apjomus vai jaunu biznesa virzienu attīstīšanu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mazumtirdzniecības indekss”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/781795

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties