Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:264164
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Masas
cilvēku kolektivitātes forma, ko raksturo zems mijiedarbības un apziņas līmenis, ārēja un manipulatīva kontrole un organizācija, kā arī īpaši organizēti uzmanības objekti
(pēc H.Blumera, 1939)
masu komunikācija
informācijas pārraidīšanas un uztveres process, kurā tā tiek formēta un izplatīta ar tehnisko līdzekļu palīdzību relatīvi plašai un heterogēnai auditorijai.
masu komunikācija
masu auditorija ir plaša, dažāda un anonīma, kas prasa attiecīgi pārdomātu saturu
vēstījumi jeb ziņas tiek izplatītas publiski, bieži ar mērķi sasniegt lielāko daļu auditorijas vienlaicīgi, un pēc sava rakstura ir pārejošas; tomēr vēstījumu sociālais raksturs nosaka auditorijas interesi/vajadzību pēc tiem
- komunikators tiecas atrasties vai operēt kompleksā organizācijā, kas nozīmē lielas izmaksas
tehniskie līdzekļi nodrošina MK regularitāti un vēstījumu pavairojamību
kanālu daudzveidība nodrošina vēstījuma formas daudzveidību

MK procesu var aprakstīt kā…
transmisiju jeb pārraidīšanu (agrīnie modeļi, Westley MacLean, 1957),
rituālu (Carey, 1975) (piedalīšanās, kopīgu vērtību un uzskatu iegūšana)
publiskošanu (uzmanības piesaistes, uzturēšanas padziļināšanas modelis, piem., McQuail, 1994, Larson)
uztveri (nozīmes atšķirīgas konstruēšanas dekodēšanas procesā modelis, S.Hall, 1980) (Larson).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1131891
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Masu komunikācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/264164

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties