Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:885964
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Situācijas analīze
Situācijas analīzei tiek izmantota „Lauku ceļotāja” veiktā aptauja.
1.1.Klientu loka noteikšana
Tika aptaujāti 249 respondenti, no kuriem 171 Latvijas iedzīvotājs un 78 ārzemnieki. Aptaujas tika veiktas Asociācijas "Lauku ceļotājs" birojā, tūrisma informācijas centros Latvijā, ar e-pasta palīdzību, izsūtot aptaujas anketas cilvēkiem, kas izrādījuši interesi par atpūtu Baltijas valstu laukos. Aptauja bija brīvprātīga, tādēļ tiek izdarīts pieņēmums, ka respondenti ir ieinteresēti lauku tūrismā tātad ir potenciālie lauku tūristi.
No ārvalstu respondentiem gandrīz visi (97%) jau ir bijuši Latvijā, 55% - Igaunijā un 49% - Lietuvā un lielākā daļa (78%) ir atpūtušies Baltijas valstu laukos. Lielākā daļa (62%) Latvijas respondentu ir sievietes, savukārt lielākā daļa (69%) ārvalstu respondentu ir vīrieši.
Mazliet vairāk kā puse (54%) Latvijas respondentu ir vecumā no 26-45 gadiem, 36% respondentu ir vecumā no 18-25 gadiem. Latvijas respondenti vecumā no 46-60 gadiem ir tikai 4% un vecāki par 60 gadiem - tikai 2%. Respondenti jaunāki par 18 gadiem ir tikai 1%. Arī ārzemju respondentu tāpat kā Latvijas respondentu vidū, gandrīz pusi (49%) sastāda cilvēki vecumā no 26-45 gadiem. Tomēr salīdzinot ar Latvijas respondentiem, ārzemnieku vecumā no 46-60 gadiem ir vairāk - 26%, savukārt ārzemnieku vecumā no 18-25 gadiem ir mazāk - 17%. Respondentu, kas vecāki par 60 gadiem un jaunāki par 18 gadiem ārzemju respondentu vidū ir vairāk nekā Latvijas respondentu vidū - 4% un 3%.
Secinājumi:
*Galvenās lauku tūrismā ieinteresētās vecuma grupas ir cilvēki vecumā no 18-60 gadiem. Būtiski, ka Latvijas iedzīvotāju vidū lauku tūristu grupa ir jaunāka - vecumā no 18-45 gadiem, bet ārzemju respondentu vidū vecāka - vecumā no 26-60 gadiem.
*Latvijas iedzīvotāju vidū galvenās lauku tūrisma mērķgrupas ir biroju darbinieki un vadītāji, studenti un skolnieki, projektu vadītāji, juristi, ekonomikas un finansu jomā strādājošie un valsts administrācijā nodarbinātie cilvēki. Ārvalstu tāpat kā Latvijas respondentu vidū galvenās mērķgrupas ir Studenti un skolnieki, valsts administrācijā nodarbinātie cilvēki un biroju darbinieki un vadītāji. Ārvalstu respondentu vidū, atšķirībā no Latvijas, par mērķgrupām uzskatāmi arī izglītībā un zinātnē strādājošie, medicīnas un tehniskie darbinieki. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga projekts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/885964

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties