Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:830209
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pētījumā izvirzītā hipotēze tiek pieņemta un apstiprinās tas, ka izmaiņas ekonomiskajā situācijā valstī ļoti ietekmē arī Ogres iedzīvotājus, un visiem iedzīvotājiem ir vairāk jātaupa savi naudas līdzekļi. Lai arī ir iedzīvotāji, kuru personīgie līdzekļi nav samazinājušies, ir ļoti maz tādu iedzīvotāju, kuri nav sākuši samazināt savus ikdienas tēriņus.
Veicot aptaujas rezultātu datu apkopošanu, var secināt, ka lielākā daļa aptaujāto iedzīvotāju apmeklē sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus lai paēstu pusdienas vai lai satiktos ar draugiem.
Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma cenai un iespējai ātri paēst ir ļoti liela nozīmē iedzīvotāju acīs. Arī uzņēmuma atrašanās vieta ir svarīga – iedzīvotājiem ir svarīgi, lai uzņēmums atrastos tuvu darba vietai vai mājam.
Uzņēmumam ir iespējas palielināt arī sava pakalpojuma „Piegāde uz mājām” apjomu, jo pēc anketas rezultātiem redzams, ka liela daļa aptaujāto iedzīvotāju atbild, ka nekad nav izmantojuši šāda veida pakalpojumu.
Priekšlikumi
Lai restorāns „Vairāk Saules” piesaistītu klientus, iesaku veikt šādus pasākumus:
Izstrādāt speciālus piedāvājumus biznesa pusdienu piedāvājumos, kuru kopējā summa nepārsniegtu 3,00 LVL;
Izvietot reklāmas ar biznesa pusdienu piedāvājumu restorānam blakus esošajos uzņēmumos un iestādēs;
Svarīgi, lai šie biznesa piedāvājumi būtu ātri pieejami klientiem, lai uz tiem nebūtu ilgi jāgaida.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga pētījums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/830209

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties