Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:844584
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2.1. Secinājumi
Analizējot teorētiskajā un praktiskajā daļā iegūtos rezultātus , apkopojot anketu rezultātus, darba autors secina, ka 4. klases zēniem un meitenēm uzslavas vērtība motivācijā ir augstāka nekā 11. klases zēniem un meitenēm. Savukārt 11. klašu skolēniem tik ļoti nav nepieciešama uzslava, lai viņi būtu motivēti, jo bieži vien viņi ir spējīgi motivēt paši sevi. Tas nozīmē, ka 11. klases skolēni ir patstāvīgāki, vairāk orientēti uz sevi un savām vajadzībām, viņiem pazeminās vajadzība pēc vecāku atbalsta un šis atbalsts tiek kompensēts ar vienaudžu atbalstu, ar sevis identifikāciju kādai noteiktai vienaudžu grupai un tiek meklēta šīs grupas atzinība, kas sakrīt ar Sokolovas domām, „ka pusaudzim ir svarīgi sevi apliecināt vienaudžu acīs, lai cienītu sevi un justos pārliecinoši”

2.2. Secinājumi
2.Savukārt ar anketas, „ Skolēnu prioritātes uzticības personu izvēlē un personu izvēlē, no kurām vēlētos vai nevēlētos saņemt uzslavu, kritiku, nosodījumu u.c., palīdzību autors secināja, ka 11. klases zēni un meitenes visvairāk vēlas saņemt uzslavu un dāvanas no draugiem, viņi omulīgāk jūtas sabiedrībā ar draugiem un var viņiem uzticēt noslēpumus, vecākus atbīdot otrajā plānā. Savukārt 4. klases zēni un meitenes visvairāk grib saņemt uzslavu un dāvanas no vecākiem, viņi visomulīgāk jūtas sabiedrībā ar vecākiem un vislabāk var izrunāties ar vecākiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mācību procesu motivējošais faktors "uzslava" un ietekme uz 4. un 11.klašu skolēniem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/844584

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties