Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,33 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,66
Pirkt
Identifikators:890268
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Reklāmu raidlaiks ir samērā ilgs, tās aizņem vidēji 20% no pārraides garuma- hipotēze neapstiprinājās;
Anketēšana, kā otrā pielietotā metode, atklāj studentu negatīvo priekšstatu par TV reklāmām- izvirzītā hipotēze apstiprinājās;

Daļēji apstiprinot izvirzīto hipotēzi, 1. kursa studenti kā galvenos, svarīgākos aspektus min oriģinalitāti un humoru, iesaistītos jokus;
Vairums no studentiem (78%) uzskata, ka vajadzētu aizliegt visas vai daļu no minētajām (politiskās, alkohola, seksuāla rakstura, medikamentu un higiēnas preču) reklāmām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,07 €
Materiālu komplekts Nr. 1336302
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Latvijas Universitātes 1.kursa studentu viedoklis par televīzijas reklāmām”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/890268

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties