Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:207484
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
Darba fragmentsAizvērt

Par apkalpošanas kultūru ,tad, kā redzam attēlā, esmu izveidojusi tabulu!
Tirdzniecības darbinieku izskata vērtējams labi ir Rimi, toties Top un Mego veikalā, novērojamas vecas un caurumainas, netīras formas.
Attieksme pret pircēju – šo vērtēju pēc kasiera – sasveicināšanās, atvadām un summas nosaukšanu, tad Rimi bija nelaipnas pārdevējas, toties Mego un Top veikalos pārdevējas ir laipnas.
Sniegtās info atbilstība- Mego nepratta atbildēt uz jautājumiem, toties TOP veikals prata atbildēt, jo katrā produktu nodaļā strādā pārdevējs, kas pārzina savu nodaļu un preces.
Ar Rimi ir savādāk. Rimi veikalā ir nezinoši pārdevēji, jo tie strādā tikai pie kulinārijas, konditorejas un augļu nnodaļa, zālē pārdevēju nav, jo Rimi piekopj nakts kraušanas- zāles papildināšanas darbus.. Tas pats par pārdevēja zināšanu preču izvietojumam zālē, tie, kas strādā savās nodaļās, kas ir īstermiņa prece, augļi, konditoreja , kulinārija nepārzin un arī zālē nav neviena , kam pajautāt. Mego bija attieksmē – meklē pati, tur kaut kur ir!
Par valodu, tad mani kā klientu neapmierināja Mego.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties