Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:499296
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

7.Klientu apkalpošanas organizācija
Organizācijā visbiežāk tika pielietoti netiešie klientu apkalpošanas kanāli (e-pasts, telefons);
Bija veikti ienākošie un izejošie zvani. Telefonsarunas laikā tika ievērota sarunas kultūra (laipnība, pozitīvs noskaņojums, smaids).
Darbavieta iedalās: atpūtas zonā un darba zonā.
Ģērbšanas stils: Lietišķais un «smart casual» (brīvs apģērbs, bet tai pat laikā elegants un moderns).
Biroja telpu iekārtojums ir ļoti ērts, ar mūsdienīgu dizainu, kondicionieri un labu apgaismojumu visās zonās.

Secinājumi
Prakses laikā esmu nostiprinājusi savas teorētiskās zināšanas lietvedībā, labāk iepazinos ar daudziem likumiem un Ministru kabineta noteikumiem, kā arī ieguvu praktiskās darba iemaņas dažādos juridiskajos jautājumos.

Priekšlikumi
Pieņemt vēl vienu darbinieku (jurista palīgu), jo esošajā nodaļā pastāv liela slodze, līdz ar to laika trūkums kavē esošās darbības jomas attīstību.
Iegādāt kādus telpaugus ofisā.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1371946
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties