Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,72 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,27
Pirkt
Identifikators:610177
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.09.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2017.g. - 2018.g.
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi
Bankām ir biežāk jākomunicē ar viņu klientiem, jāveido dažāda veida aptaujas, jānoskaidro klientu vēlmes, intereses un vajadzības, jo pētījuma gaitā tika iegūta informācija, ka 18% no aptaujātajiem respondentiem atzina, ka ir tikai daļēji apmierināti vai vispār nav apmierināti ar sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Bankām ir jāinformē savi klienti par jaunajām tehnoloģijām un iespējām, kuras viņiem ir pieejamas. Latvijas iedzīvotāji maz izmanto jaunās tehnoloģiju iespējas, visticamāk tas ir informācijas trūkuma dēļ, jo ne visi iedzīvotāji interesējas par pieejamajiem jaunajiem pakalpojumiem.
Tā, kā pēc 25. maija pieņemtās Datu aizsardzības regulas ir pievērsta iedzīvotāju uzmanība viņu datu drošībai, tad bankām ne tikai būtu jāveic klientu datu aizsardzības pasākumi pilnā apjomā, bet bankas arī varētu rīkoties proaktīvi, pārliecinot klientus par datu drošību un konsultējot tos datu drošības jautājumos.

Bankām nepieciešams kritiski izvērtēt bankas filiāļu nepieciešamību un to darba laikus. Respondenti atzina, ka šie kritēriji ir mazsvarīgi un zaudē savu vērtību, jo aizvien vairāk tiek izmantoti e-pakalpojumi.
Bankām būtu jakoncentrē resursi uz bezkontakta karšu sistēmas attīstību. Respondenti atzinuši, ka tehnoloģiju aspekts ir nozīmīgs, bet šo pakalpojumu novērtējuši zemu.
Bankām, veidojot jaunus pakalpojumus, primāri jādomā par pakalpojumu ātrumu un kvalitāti, jo respondenti norāda, ka būtu gatavi maksāt vairāk, ja pakalpojums ir ātrs un kvalitatīvs.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1373533
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kritēriji, pēc kuriem iedzīvotāji izvēlas sadarbību ar banku”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/610177

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties