Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:394580
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Konflikta raksturojums   
  Konfliktu grupas   
  Konflikta cēloņi   
  Konflikta attīstības posmi   
  Konflikta risināšanas ieradumi un taktikas   
  Partnera agresivitātes novēršana   
  Konfliktsarunas posmi   
Darba fragmentsAizvērt

15. slaids
Partnera agresivitātes novēršana - psihologi izstrādājuši rekomendācijas, ko darīt, ja partneris kļūst agresīvs:
• Ķildīgi noskaņotam cilvēkam ir veltīgi censties kaut ko pierādīt.
• Labāk apklusti pirmais, lai vēl vairāk nesaasinātu situāciju!
• Neizzobo savu ķildīgo partneri!
• Apvaldi emocijas un neiekaisti!
• Ķildu var pārtraukt aizejot.
• Aizejot necenties demonstratīvi aizsist durvis.
• Sarunu par to, kā atrisināt konfliktu, sāc tad, kad ķildīgais partneris ir nomierinājies.

16. slaids
Konfliktsarunas posmi tiek iedalīti sešās grupās:
• Emociju kontrolēšana - naida, dusmu, aizvainojuma savaldīšana, sasprindzinājuma kontrolēšana. Svarīgi parādīt, ka tu negatavojies noliegt otra emocijas, bet vēlies tikai tās savaldīt, lai varētu izrunāties.
• Vienošanās par noteikumiem:
1) uzmanīga uzklausīšana, nepārtraukšana;
2) mēģināt saprast otra viedokli un nekritizēt to;
3) neizrādīt naidīgumu un dusmas, ja arī nepiekrītat;
4) izturēties ar cieņu vienam pret otru.
Vienam ir jāuzņemas iniciatīva un jāpārrunā šie noteikumi.
• Pozīciju noskaidrošana - noskaidrot otras puses viedokli un uzskatus, svarīgi parādīt, ka viņš ir sadzirdēts un viņa uzskati ir pieņemti. Lai pieņemtu otra uzskatus, tiem nav obligāti jāpiekrīt.
• Slēpto vajadzību un interešu noskaidrošana - iespējams, ka konfliktā iesaistītie dalībnieki savu vajadzību slēptos aspektus neapzinās pietiekami labi. Ir svarīgi tos noskaidrot sarunas laikā. Piemēram, viens grib iet uz kino, bet otrs - uz operu, viens ir nedrošs sabiedrībā, bet otrs tieši vēlas atpūsties lielā cilvēku lokā.
• Alternatīvu risinājuma variantu meklēšana - jāizsaka abu idejas, ar noteikumu, ka vēl netiks lemts, kuru no variantiem vēlāk izmantos. Visa uzmanība jākoncentrē uz nākotni.
• Abpusēji izdevīga vienošanās - apspriež iespējamos risinājuma variantus, pārrunājot, ko katrs iegūs. Ja kāds piekāpjas, tad svarīgi pateikt, ka šāds viņa solis ir nozīmīgs un pārējie to novērtē.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,24 €
Materiālu komplekts Nr. 1330269
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konflikts un tā risināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/394580

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties