Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,51 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,48
Pirkt
Identifikators:560156
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2014.g. - 2015.g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Klientu apkalpošanā ir svarīgas trīs būtiskas lietas - attieksme, uzvedība un profesionālā kompetence.
Klientu apkalpošanas darbā būtu jāsāk ar attieksmes veidošanu.
Klientu apkalpošanas darbiniekam ļoti svarīgi apzināties, ka klients ir jāapkalpo un jāapmierina tādā līmenī, lai viņš labprāt vēlētos atgriezties iestādē.
Mūsdienās par klientu apkalpošanas uzlabošanu domā ikviens uzņēmums. Kvalificēti, motivēti un atbildīgi darbinieki ir ikviena uzņēmuma svarīga sastāvdaļa.

Priekšlikumi
Katram uzņēmumam nepieciešams piestrādāt un izveidot savu apkalpošanas standartu, kas atbilst uzņēmuma klientu lokam, produktam un mērķiem.
Uzņēmumiem, kas ir izstrādājuši apkalpošanas standartu, ne tikai iepazīstināt darbiniekus ar to, bet arī rīkot apmācības ar plašāku ieskatu kāpēc un kā to pielietot.
Veikt darbinieku motivācijas pasākumus, lai maksimāli sasniegtu uzņēmuma mērķus.
Uzņēmumam jāuzlabo apkalpošanas kvalitātes vadības sistēmas visās kafejnīcās, lai klienti būtu 100% apmierināti.
Jāseko līdzi darbinieku profesionalitātei, jānovērš pēc iespējas vairāk personāla maiņa, jāizstrādā kvalitatīva, oriģināla un uzmanību piesaistoša jauna reklāma.
Lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti Index cafe un citos uzņēmumos nepieciešami būtiski uzlabojumi sniegto pakalpojumu klāstā, tas ir jāpilnveido un jāpapildina biežāk. 

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu apkalpošanas standarts un uzlabošanas iespējas kafejnīcā "X"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/560156

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties