Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:303203
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kampaņas rezultāti
Divus gadus pēc Airbnb zīmola pārveidošanas uzņēmuma ieņēmumi palielinājās par 80%. Šie panākumi un kompānijas izaugsme nav zīmola pārveidošanas rezultāts, taču šī zīmola pārveidošana ļāva kompānijai veidot jaunu tēlu un paplašināt pasaules potenciālu, piesaistot investorus, ceļotājus un saimniekus (hosts)

Mans kampaņas vērtējums, secinājumi
kampaņa izdevusies, jo tika iegūts vēlamais rezultāts;
zīmola pārveide ir riskants lēmums;
mācība - necīnieties pret uguni ar uguni! Laikā, kad logo tika izsmiets un kritizēts, Airbnb pārstāvji soc. medijos atbildēja pretī tautai. Neargumentējiet kritiku un jokus;
logo izsmiešana un kritika palīdzēja popularizēt uzņēmumu


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties