Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,39 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,60
Pirkt
Identifikators:875949
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2015.g. - 2016.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Objekta apraksts    3
2.  Konstatētie bojājumi    3
2.1.  Deformācijas šuves ūdenscaurlaidība    3
2.2.  Betona komponentu izskalošana    4
2.3.  Sala radīti bojājumi    5
2.4.  Betona karbonizācijas un korozijas izraisīti bojājumi    7
2.5.  Metāla elementu korozija    8
3.  Bojājumu rašanās iemesli    9
4.  Bojājumu novēršanas paņēmieni    9
  Literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

3. BOJĀJUMU RAŠANĀS IEMESLI
Zemitānu tilta bojājumi koncentrēti ap tā deformācijas šuvēm, dēļ bojātas/ nolietojušās šuves hidroizolācijas un gājēju kāpņu bojājumi atklātas vides iedarbības un neesošas ūdens savākšanas un novadīšanas sistēmas rezultātā. Tilta šķērssiju bojājumi nebūtu veidojušies vai tiktu ievērojami aizkavēti, ja deformācijas šuves hidroizolācija būtu savlaicīgi nomainīta. Šādā gadījumā tikai gaisā esošais mitrums ietekmētu konstrukcijas, nevis atmosfēras nokrišņu ūdens, kas destruktīvi iedarbojas uz konstrukcijām.
4. BOJĀJUMU NOVĒRŠANAS PAŅĒMIENI
Lai atjaunotu šķērssiju, vispirms jānovērš bojājumu rašanās cēlonis- bojāta šuves hidroizolācija. Pēc tam betona karbonizācijai pakļautajām virsmām jāatskalda betons stiegru zonā līdz vietai, kur betons vairs nav karbonizējies, jāattīra stiegras un ar remontsastāviem jāaizpilda nokaltā/ trūkstošā konstrukcijas daļa.
Gājēju kāpnēm izveido ūdens novadīšanas sistēmu. Betona margām noskalda nost izveidojušos stalaktītus un pārklāj ar aizsargpārklājumu. Metāla elementus nomaina pret jauniem, jo tā būs ekonomiski izdevīgāk, ņemot vērā bojājumu pakāpi.
Ieteicamo darbu saraksts:
1. Deformācijas šuves remonts, skat 4.1.att.[1]
1. Asfaltbetona segu, virs šuves vietas, izzāģē vai izkaļ līdz hidroizolācijai.
2. Attīra šuves gultni un betona virsmu un asfalta malas pārklāj ar polimērmodificētu bitumenu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Jorģa Zemitāna tilta novērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/875949

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties