Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:209196
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Uzņēmuma galvenā problēma ir klientu un apkalpojošā personāla pieaugošā neapmierinātība ar veikalu sistēmas darbību. Neapmierinātības cēloņi ir garās rindas A/S „Diāna” veikalos, neprognozējams atsevišķu produktu trūkums viena veikala robežās, pārdevēju nekompetence, to noslogojums, nestrādājošās kases, iespējamā reputācijas samazināšanās un potenciālais klientu, ieņēmumu un peļņas zaudējums.
Pat pēc ļoti pesimistiskiem aprēķiniem jaunajā sistēmā veikto pirkumu apgrozījumam vajadzētu palielināt A/S „Diāna” apgrozījumu par apmēram 1,2%.
Šī inovācija nozīmētu pilnīgi jauna un Latvijā unikāla pakalpojuma piedāvāšanu klientiem.
Idejas vērtība - tiek palielināta pircēju ērtība un izlīdzināta uzņēmuma darbinieku noslodze dienas gaitā. Uzņēmumā uzlabojas informācijas aprite un turpmāko darbību plānošanas iespējas.
Pēc finanšu plūsmas aprēķiniem ieviestā inovācija uzņēmumam ir veiksmīga un sāk atmaksāties 2010.gada augustā, bet 2012.gada beigās peļņa sasniedz vairāk kā 1 milj.latu.
Inovācijai ir milzīga nozīme konkurētspējas uzlabošanā.

Priekšlikumi
Riska uzņemšanās kā pieļaujama uzņēmuma darbības sastāvdaļa.
Vadības atbalsts darbinieku izstrādātām idejām.
Investīciju ieguldīšana pētniecībā un attīstībā.
Darba rezultātu efektivitātes izvērtējums.
Radošā pieeja risinājumiem kā ikdienas sastāvdaļa.
Domāšanā – no „problēmas” uz „izaicinājumu”.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Inovācija - efektivitātes paaugstināšana AS "Diāna" veikalos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/209196

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties