Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:247357
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Nepietiekama apstākļu analīze
Piekrītu – JO, Veiksmīga sociālā mārketinga pārvaldīšana nozīmē prast un īstajā brīdī spēt izmantot gan paša uzņēmuma vēstījumu, gan dažādus interneta instrumentus un situācijas analīzi. Ideāli, ja dažādos sociālajos tīklos ziņojumi un publicētās fotogrāfijas vai video nedublējas, bet veiksmīgi papildina cits citu, turklāt vistrāpīgāk uzrunā konkrēto sekotāju grupu katrā tīklā.

Neprasme iziet no krīzes situācijām
Piekrītu – JO, Internets ir ideāla vide, lai krīzes situācijās ātri, lēti un efektīgi skaidrotu uzņēmuma nostāju konkrētā jautājumā vai sniegtu informāciju, kas var palīdzēt klientiem. Protams, tas tā ir tikai tad, ja ir pietiekamas prasmes.

Nepieredzējis darbinieks, kurš nepārzina situāciju uzņēmumā vai pat strādā no tā attālināti, krīzes situāciju var pārvērst vēl lielākā komunikācijas katastrofā. Īpaši nozīmīga šajā gadījumā ir spēja domāt vairākus soļus uz priekšu, kas, līdzīgi kā citas prasmes, attīstās, pieaugot pieredzei.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1377492
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties