Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,36 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,63
Pirkt
Identifikators:438763
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

Galvenais darbības veids fotostudijai ir fotografēšana un firmas-pasūtītāja dizaina izstrādāšana.
Fotostudijas organizācijas mērķis ir patērētāju nodrošinājums ar augstvērtīgu fotoreklāmu produkciju, Rīgas centrā fotoreklāmu pakalpojumu tirgū iekarojums ne mazāk kā 10%.
Kompānijas uzdevums ir plaša pakalpojumu spektra piešķiršana un reklāmu kampaņas efektīva plāna sastādīšana.
Tirgus attiecību attīstība padara par pastāvīgu pieprasījumu uz fotoreklāmu pakalpojumiem.
Finanšu-ekonomiskā projekta analīze rāda, ka uzstādītais cenu līmenis uz produkciju (70% līmenī no konkurentu cenām), kas ir pievilcīgs pasūtītājiem, ļaus fotostudijai novest pārdošanu apjomu līdz 370 600 jau projekta 1.gadā un aizņemt 1,5% fotoreklāmu pakalpojumu tirgū Rīgā.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Fotostudijas organizēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/438763

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties