Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,45 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,54
Pirkt
Identifikators:175080
Vērtējums:
Publicēts: 26.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Spēles Tīklā
Peer to peer - Šajā saiknes režīmā nav skaidri izceltā galvenā datora; no katra spēlētāja informācija nododas visiem pārējiem datoriem
Zvaigžņveida saikne - Arhitektūra atgādina «vienādu ar vienādu», tomēr visa saikne darbojas caur vienu centrālu datoru

Klients-serveris - Viens no datoriem (serveris) satur pilnu un jaunāko informāciju par spēļu pasauli. Pārējiem datoriem (klientiem) nododas tikai tā informācijas daļa, kura ļauj spēlēt spēli un adekvāti atspoguļot spēļu pasauli.
Daudzserveru modelis - Dažādas spēles daļas glabājās uz dažādiem serveriem. Pārejot no viena līmeņa uz otru, kas glabājas citā serverī, automātiski lietotāja aplikācija tiek pievienota jaunajam serverim, tādējādi samazinot tīkla slodzi uz iepriekšējo serveri un pašu servera noslodzi

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Datorspēles”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/175080

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties