Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,39 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,60
Pirkt
Identifikators:662222
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2007.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

BIG zīmola pozicionēšana
AS”Baltijas Izaugsmes Grupa” ir plašāk pazīstama, kā BIG, kas arī liecina par zīmola stiprumu
visās Baltijas valstīs ir uzturēts vienāds korporatīvais stils
BIG zīmola pozicionēšana
Pozicionē sevi kā strauji augošu, uzticīgu un sociāli atbildīgu uzņēmumu
par prioritāriem izvirza tādus projektus, kuri ir saistīti ar bērnu izglītošanu, kā arī projektiem, kuri sekmē ģimenes vērtības

BIG izstrādāja labdarības projektu ar nosaukumu „BIG Ģimenes dienas” - unikāla iespēja daudzbērnu ģimenēm bez maksas apmeklēt Latvijas lielāko -  „Līvu” akvaparku

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Big Banka zīmola pozicionēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/662222

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties