Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,42 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,57
Pirkt
Identifikators:843440
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

„Valmieras piens” produkcijas pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori:
Ekonomiskie faktori: atalgojuma līmenis ietekmē pirktspēju – jo vairāk cilvēks pelna, jo vairāk var iegādāties produktus.

Personīgi faktori: jo lielāks iedzīvotāju skaits valstī, jo vairāk potenciālo klientu un lielākas iespējas iegūt maksimālu peļņu. Iedzīvotāju vecums – jauni, pusmūža un vecu cilvēku kategorijā patērē lielāku produkcijas daudzumu. Iedzīvotāju dzimums – sievietes lieto vairāk uzturā piena produktus, jo tas ir veselīgāk.

Psiholoģiskie faktori: motivācija, uztvere, pārliecība.

Sociālie faktori: bezdarbnieki nevar nopirkt pietiekoši daudz produktu, tātad jāņem vērā arī valstī dzīvojošo iedzīvotāju nodarbinātības līmenis.

Kultūras faktori: vēlme izvēlēties produktu bez e vielām.

"Valmieras piens" mērķauditorija
Patēriņa tirgus – preces un pakalpojumus iegādājas individuālas personas vai ģimenes savu vajadzību apmierināšanai;
Patērētāji ir ieinteresēti – jau pats nosaukums „Svaigs no Vidzemes” norāda uz to;
Pārsvarā pircēji – jauni cilvēki, ģimenes ar bērniem, sievietes,
kā arī vientuļi cilvēki;
Pilsētu iedzīvotāji;
Cilvēki ar lieliem, vidējiem un maziem ienākumiem;
Veselīga dzīvesveida piekritēji.

Secinājumi
“Valmieras pienam” jogurta tirgū ir maza tirgus daļa un ir lielas potences augt, jogurts ir produkts ar pievienoto vērtību, un sakrīt ar uzņēmuma pamatmērķiem;
Jaunais produkts “Sešgraudu” jogurts (ar graudiem un zemu tauku saturu) ir unikāls, jo tādu vēl nav ražojis neviens cits uzņēmums;
Jaunais produkts “Sešgraudu” jogurts ir vērsts uz to cilvēku uzmanību, kas ir veselīga dzīvesveida piekritēji;
“Sešgraudu” jogurts nesatur cukuru, bet gan cukura aizvietotāju;
Iepakojums “Sešgraudu” jogurtam – polististirola glāzīte sarkana, noslēgta ar apdrukātu folija vāciņu uz kuras attēloti augļi, kas ir iekšā konkrētam jogurtam.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,80 €
Materiālu komplekts Nr. 1239186
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/843440

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties