Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:312368
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
1.1.  Ziņas par uzņēmumu    4
1.1.  Uzņēmējdarbības vide    4
1.1.1.  Uzņēmuma ārējās vides ietekmējošie faktori    4
1.2.  Sociālās izmaiņas valstī un to loma uzņēmuma attīstībā    6
2.  Uzņēmuma vadība    8
2.1.  Uzņēmuma struktūra    8
2.2.  Lēmuma pieņemšana    9
2.3.  Informācijas vadības sistēma    10
3.  Uzņēmuma darbības rādītāji    12
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    13
  Pielikums    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Uzņēmumam ir preču kvalitāte, iespēja realizēt produkciju par zemāku cenu, stabili uzņēmuma sadarbības partneri, uzņēmuma apgrozījums ir pieaugošs.
2. Uzņēmuma vājākā puse ir izmaksu lielums – izmaksas ir augstākas nekā konkurentiem, kas neļauj nolaist cenu līmeni.
3. Uzņēmumā lēmumi tiek pieņemti ar Smadzeņu uzbrukuma metodi, kas ļauj īsā laikā iegūt maksimāli iespējamo ideju skaitu.
4. Uzņēmuma ārējās vides mērķis – palikt konkurētspējīgam, apmierinot patērētāju vēlmes.
5. Organizācijas mērķu sasniegšanai UAB „Osama Distributors” pielieto integrēto stratēģiju, stabilizējot piegādes un sadales kanālus un ņemot vērā jau pastāvošo menedžmenta sistēmu.

Priekšlikumi
1. Lai UAB „Osama Distributors” saglabātu un paplašinātu savu tirgus nišu, tam būtu aktīvāk jāiesaistās reklāmas, tēla veicināšanas un sabiedrisko attiecību kampaņās.
2. Palielināt apgrozījumu piesaistot jauno Lielveikalu klientus, pilnveidojot atlaižu un cenu politiku.
3. Veikt tirdzniecības menedžeru periodisku apmācību, lai paaugstinātu viņu kvalifikāciju, kas savukārt ietekmēs darba ražīgumu.
4. Uzņēmuma palielināt mārketinga budžetu, jo vērojot apgrozījuma pieaugumu un peļņas pieaugumu, mārketinga budžets tika palielināts ļoti minimāli.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties