Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:793545
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    6
1.1.  SIA „X” apraksts    6
1.1.1.  Uzņēmuma darbības vēsture    6
1.1.2.  Uzņēmuma struktūra    7
1.1.3.  Uzņēmējdarbības vides ietekmējošie faktori    9
1.2.  Uzņēmuma finanšu pārskatu analīze    10
1.2.1.  Peļņas vai zaudējumu pārskats    10
1.2.2.  Bilances horizontālā (dinamiskā) analīze    14
1.2.3.  Finanšu rādītāju analīze    16
1.3.  Uzņēmuma konkurentu analīze    22
1.4.  Konkurētspējas salīdzinājums    27
1.5.  SVID analīze    29
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Uzņēmums SIA „X” pārstāv plaši pazīstams zīmolus pasaulē, kas īpaši izceļās ar savu lielisko kvalitāti.
• SIA „X” ir DIY uzņēmums, kas izplata dažādus instrumentus un hermatizācijas risinājumus.
• Taču SIA „X” pārstāvētie zīmoli Latvijā nav tik ļoti populāri kā ārvalstīs mazo mārketinga aktivitāšu dēļ.
• Uzņēmums piedāvā preces kā vairumtirgotājs dažādiem veikaliem arī industriālajiem risinājumiem un preces B2B klientiem;
• Uzņēmumā tiek regulāri veidotas sapulces, lai sekotu līdzi darbinieku padarītajiem un plānotajiem darbiem.
• Uzņēmums ir ļoti atkarīgs no saviem piegādātājiem, ir jāveido pietiekami lieli krājumi, ja nu gadījumā kravas no piegādātājiem aizkavējas.
• Pārskata gada peļņa uz 2015. gadu ir pieaugusi par 68% salīdzinot ar iepriekšējo 2014.gadu.
• Zīmolu konkurenti ir labi atpazīstami ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē un gandrīz visiem no tiem ir salīdzinoši spēcīgas mārketinga aktivitātes.
• Uzņēmumam vajadzētu vairāk domāt par aktīvākām mārketinga aktivitātēm, lai patērētājs jau domājot par konkrēto instrumentu iedomātos šos zīmolus.
• Jaunajiem produktiem, kas ienāk Latvijas tirgū vajadzētu veidot aktīvākas mārketinga aktivitātes un dažādus konkursus, lai klients pamazām iepazīst šos jaunos produktus.
• Uzņēmums ir pratis atrast labus darbiniekus, taču to noslogošana var radīt darbinieku „izdegšanu”, tādēļ vajadzētu padomāt par jaunām darbavietu pozīcijām.
• Vajadzētu pārplānot darbinieku sadalījumu pa kabinetiem pašlaik visi darbinieki ir izmētāti nesakarīgā savārstījumā un cilvēki kuri viens ar otru strādā viss vairāk sēž viens no otra viss tālāk.
• Mārketinga aktivitātēm ir jābūt pilnīgām un regulārām, taču, ja visas interneta vietnes, kas ir latviešu valodā par produktiem ir tukšas un ar nepilnīgām informācijām, tad šī ir primārā lieta ko vajadzētu uzlabot.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties