Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:364004
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārējās ziņas par uzņēmumu    4
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.2.  Uzņēmuma struktūra    5
1.3.  Uzņēmuma pakalpojumu piedāvājums, raksturojums    6
1.4.  Pakalpojumu tirgus izvērtējums    8
2.  Personālvadība    11
2.1.  Uzņēmuma darbinieku organizatoriskā struktūra    11
2.2.  Darbinieku atlase, pieņemšana darbā un atlaišana    12
2.3.  Amata aprakstu un iekšējās kārtības noteikumu izvērtējums    13
2.4.  Instruktāžas un apmācības izvērtējums, darba aizsardzība un higiēnas prasību ievērošana    14
2.5.  Personāla darba novērtējums uzņēmumā    16
3.  Uzņēmuma ekonomiskās darbības un tehnoloģisko procesu vadība    17
3.1.  Uzņēmuma darbības plānošanas izvērtējums    17
3.2.  Uzņēmuma ekonomiskās darbības rādītāji    17
3.3.  Mārketinga pasākumi    19
3.4.  Finanšu vadība    20
3.5.  Kvalitātes vadība    22
4.  Sadarbība ar citiem uzņēmumiem un organizācijām    25
4.1.  Līgumu slēgšana ar pakalpojumu sniedzējiem    25
4.2.  Sadarbība ar citiem uzņēmumiem    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra un citi informācijas avoti    28
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
• Uzņēmums „X” atrodas ērti pieejamā vietā, kur pakalpojumi tiek sniegti divās ēkās.
• Uzņēmumā strādā pietiekami daudz kvalificētu darbinieku, taču nepieciešamības gadījumā tiek nolīgti papildus darbinieki (pārsvarā vasaras sezonā).
• Uzņēmumam ir viegli konkurēt ar citiem uzņēmumiem pilsētā, jo „X” ir tikai viens tiešais konkurents, taču ar šaurāku pakalpojumu klāstu.
• Uzņēmuma attīstības veicināšanai, tiek veidotas dažādas mārketinga aktivitātes, piemēram, reklāma, organizē pasākumus, piedalās tūrisma iestādēs un citas aktivitātes, kā arī veidota sadarbība ar vietējiem un ārvalstu tūrisma uzņēmumiem.
• Uzņēmumā tiek ievērotas prasības, lai viss atbilstu Latvijas valsts standartam, kas attiecas uz viesu izmitināšanas mītnēm trīs zvaigžņu viesnīcām.
• Uzņēmuma kafejnīcā tiek veikti pasākumi un kontrolēts, lai tiktu ievērotas pārtikas nekaitīguma prasībās.
• Uzņēmumā ir draudzīgs, atsaucīgs, uzticams darba kolektīvs.

PRIEKŠLIKUMI
• Tā kā daudziem klientiem, nepatīk, ka pirts un baseins atrodas blakus ēkā, tad viņi šo pakalpojumu neizmanto. Līdz ar to varētu veikt, kādu piesaistošu akciju, kas ieinteresētu viesus no viesnīcas izmantot arī šo pakalpojumu. Piemēram, viesiem, kas apmetušies viesnīcā dot 10 % atlaidi pirts un baseina apmeklēšanai.
• Uzņēmuma vadībai būtu nepieciešams apsvērt domu par jauna darbinieka – mārketinga speciālista – pieņemšanu, kas atbildētu tieši par uzņēmuma reklamēšanu un popularizēšanu. Ikdienā uzņēmuma vadītājs ir pārāk noslogots, lai kvalitatīvi un produktīvi spētu veikt šos uzdevumus.
• Jāveic piesaistošākas mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai nesezonas laikā, piemēram, akcijas, veidot kompleksos piedāvājumus un tamlīdzīgi.
• Īpaši stingri nepieciešams izanalizēt uzņēmuma izmaksas, jo pēdējos gadus tās pārsniedz uzņēmuma ieņēmumus, rezultātā nesniedzot peļņu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties