Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:585660
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
2.  Uzņēmuma darbības analīze    9
3.  Organizācijas kultūrvide    14
4.  Organizācijas darbību nodrošinošie materiālie resursi    16
5.  Grāmatvedības politika    19
6.  Izmaksas, cenu veidošanas pamatprincipi, pašizmaksas pamatprincipi    25
7.  Nodokļi    27
8.  Vadības grāmatvedība    32
9.  Finanšu analīze    36
  Secinājumi    41
  Priekšlikumi    42
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    43
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Tirgus ekonomikas apstākļos, uzņēmuma darbības finanšu vadība iegūst ļoti svarīgu lomu. Ienākumu gūšana, kā saimnieciskās darbības gala rezultāts, kļūst par katra uzņēmēja galamērķi, neatkarīgi no tā nozares un reģionālās specializācijas. Veiksmīga uzņēmuma vadība ir saistīta ar detalizētu tirgus izpēti, kā arī ļoti rūpīgu sava uzņēmuma darbības rādītāju analīzi. Statistiskās metodes ļauj noteikt, kādā veidā darbojas procesi, kā tie mainās un ir atkarīgi viens no otra.
Tūrisma kompānija SIA „X” dibināta 2004. gada 22.oktobrī. Neskatoties uz to, ka tirgū ir liela konkurence un uzņēmums ir salīdzinoši jauns, tas ir atradis savu nišu. Pateicoties darbinieku profesionalitātei un ilgajai pieredzei tūrisma jomā, integrēšanās noris ātrāk. Noteikti jāatzīmē, ka uzņēmums salīdzinoši īsā laikā ir ieguvis starptautiskus diplomus un ir gan vietējo, gan starptautisku asociāciju dalībnieks. Tomēr kā rāda bilances dati, ar to vien nepietiek, lai šādos apstākļos sekmīgi pārdotu tūrisma pakalpojumus. Uzņēmumam jāspēj precīzi kontrolēt, analizēt ražošanas izmaksas un to veidojošos faktorus, jānodrošina pieprasīto ražošanas apjomu ātra izpilde un jāseko produkcijas kvalitātei.
Darba mērķis: iepazīties un analizēt komercdarbības organizācijas procesu uzņēmumā SIA „X ”.
Darba uzdevumi:
Iepazīties ar uzņēmuma dibināšanas tiesiskajiem un organizatoriskajiem motīviem;
Veikt uzņēmuma darbības analīzi;
Raksturot uzņēmuma grāmatvedības politiku;
Raksturot produkcijas cenu veidošanas pamatprincipus;
Raksturot nodokļu aprēķināšanu un uzskaiti;
Raksturot vadības grāmatvedības lomu uzņēmumā;
Vērtēt galvenos finanšu darbības rādītājus.
Pētījuma metodes:
teorētiskā pētījumu metode;
dokumentu analīze;
datu apstrādes metode.
Prakse tika veikta laika posmā no 10.02.2008. līdz 04.04.2009.
Darba struktūra: prakses darbs sastāv no ievada, darba nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantoto avotu saraksta un pielikumiem.
Darba apjoms.lpp.
1. Uzņēmuma dibināšanas juridiskā forma, nosaukums, uzņēmējdarbības forma, darbības veidi, uzņēmuma struktūrvienību mijiedarbība

Tūrisma aģentūra SIA “X” tika dibināta 2004.gadā kā sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Sabiedrības pamatkapitāla lielums 2000LVL un tas ir veidojies no dalībnieku ieguldījumiem. Vienas daļas nominālvērtība ir 1.00LVL. Uzņēmums ir izveidots un darbojas Latvijas Republikas likumdošanas un Statūtu robežās. Tas ir juridiska persona ar savu nosaukumu, patstāvīgu bilanci, norēķinu kontu bankā, savu zīmogu, veidlapām. Juridiskā un faktiskā adrese ir …....., Rīga. Pamatdarbība ir tūrisma pakalpojumu sniegšana. Un patlaban uzņēmumā ir nodarbināti 15 darbinieki.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties