Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,71 (13%)
Cena ar atlaidi*:
4,78
Pirkt
Identifikators:968939
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2012.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  ANALĪZES DAĻA    5
1.1.  ANALĪZES PRAKTISKĀ DAĻA    5
1.1.1.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS VISPĀRĪGAIS RAKSTUROJUMS LATVIJĀ    5
1.1.1.1.  Uzņēmējdarbības vide    5
1.1.1.2.  Uzņēmumi    5
1.1.1.3.  Biznesa uzsākšana    6
1.1.1.4.  Pasaules Bankas pētījums Doing Business    6
1.1.2.  BŪVNIECĪBAS NOZARE    9
1.1.2.1.  Būvniecības nozares attīstības tendences    9
1.1.2.2.  Būvniecības nozares darbaspēka raksturojums    10
1.1.2.3.  Būvniecības profesionālās izglītības piedāvājums    10
1.1.2.4.  Būvniecības importa un eksporta dinamika    11
1.1.2.5.  Būvniecības nozarē strādājošo vidējā darba alga    12
1.1.3.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    13
1.1.3.1.  Pamatdarbības virziens    13
1.1.3.2.  Darbinieku skaita un sastāva analīze    13
1.1.3.3.  Pārvaldes sistēma    13
1.1.3.4.  Uzņēmuma darbības vēsture    13
1.1.3.5.  SVID Analīze „ANGA”    14
1.2.  ANALĪZES TEORĒTISKĀ DAĻA    18
1.2.1.  Konkurētspējīgās priekšrocības pamats    18
1.2.1.1.  Efektivitāte    18
1.2.1.2.  Produkcijas kvalitāte    19
1.2.1.3.  Jaunievedumi    19
1.2.1.4.  Klientu vēlmju apmierināšana    20
1.2.2.  Konkurētspējīgas priekšrocības radīšana    21
1.2.2.1.  Konkurētspējīgas priekšrocības veidošana ar augstākas efektivitātes palīdzību    21
1.2.2.2.  Konkurētspējīgas priekšrocības veidošana, sasniedzot augstāku kvalitāti    22
1.2.2.3.  Konkurētspējīgas priekšrocības veidošana, ieviešot jaunievedumus    24
1.2.2.4.  Konkurētspējīgas priekšrocības veidošana, apmierinot klientu vēlmes    24
1.2.3.  Konkurētspējīgas priekšrocības ilgtspēja    25
2.  PROJEKTA DAĻA    27
2.1.  UZŅĒMUMA EFEKTIVITĀTES CELŠANA SAMAZINOT PRODUKTA SASTĀVDAĻU SKAITU    28
2.2.  UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJAS CELŠANA IEVIEŠOT JAUNIEVEDUMUS    31
2.3.  UZŅĒMUMA EFEKTIVITĀTES CELŠANA UZLABOJOT ALGU SISTĒMU    34
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    36
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    38
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
• Uzņēmējdarbības vide Latvijā pēc krīzes periodā ar katru gadu aizvien uzlabojās, kas ir spriežams pēc pasaules bankas Doing Business 2013 pētījumiem.
• Būvniecības nozare ir viena no nozīmīgākajām tautsaimniecības nozarēm ES un Latvijas ekonomikā gan pēc finanšu apgrozījuma, gan nodarbināto skaita.
• Pēdējo gadu laikā būvniecības nozarē mainās izpratne par nozari un tiek noteiktas jaunas prasības saistībā ar vides aizsardzību, energoresursu efektīvu izmantošanu, kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšanu un pielāgošanu mūsdienu sabiedrības vajadzībām.
• Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ANGA ir viens no pirmajiem uzņēmumiem Latvijā, kas nodarbojās ar kāpņu būvēšanu, un gadiem ejot, joprojām ir viens no tirgus līderiem Latvijā.
• SIA „ANGA” klientu loks ir šaurs – tie ir turīgie pasūtītāji, kuri savos objektos algo dizainerus un, kuriem ir svarīgas detaļas un kvalitāte, bieži arī izstrādājuma novitāte.
• Uzņēmumam „ANGA” būtiskākā priekšrocība ir pieredze nozarē, kas ir pamats uzņēmuma sekmīgai darbībai vairāku gadu garumā.
• Latvijas tirgū „ANGA” ir stabils uzņēmums, bet, lai iegūtu lielāku pārsvaru pār saviem konkurentiem ir jāveido konkurētspējīgas priekšrocības.
• Konkurētspējīgo priekšrocību veido četri faktori - efektivitāte, kvalitāte, jaunievedumi un klientu vēlmju apmierināšana.
• Konkurētspējīgās priekšrocības ilgtspēja ir atkarīga no tās atdarināšanas barjerām, konkurentu spējam un nozares vispārējās dinamikas.

Priekšlikumi:
• Zinot, ka viena produkta izstrādes process ir pārāk piesātināts ar sastāvdaļām , kas krasi ietekmē operāciju skaitu un montāžas laiku, ir jāsamazina esošā produkta sastāvdaļu skaitu. Ņemot vērā, ka sastāvdaļu skaits ir ļoti liels, pat mazs sastāvdaļu skaita samazinājums var sniegt uzņēmumam acīmredzamus uzlabojumus. Samazināt var tikai to sastāvdaļu skaitu, kuras nav tik svarīgas klientam un kuru skaita samazinājumu klients varbūt pat nepamanītu. Protams, ņemot vērā, lai šis samazinājums krasi neietekmētu galaprodukta kvalitāti un dizainu. Veicot šādas nelielas izmaiņas uzņēmums uzlabos savu darba ražīgumu, kā arī iegūs konkurētspējīgu priekšrocību pār konkurentiem, jo ne katrs konkurentu uzņēmums spēs izstrādāt tik augstas kvalitātes produktu tik ātrā laika posmā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma SIA "Anga" konkurētspējas paaugstināšanas projekts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/968939

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties