Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:901084
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma ārējās vides komunikācijas darbība un tā analīze    4
1.1  prezentācijas    4
1.2  vadītāja komunikācija ar sabiedrību    4
1.3  komunikācija ar patērētājiem, klientiem    5
1.4  mārketinga darbības stratēģija    7
  Uzņēmuma iekšējās vides analīze, kas sevī ietver uzņēmuma darbības nosacījumus un faktorus, kas atrodas tās ietvaros    10
2.1  uzņēmuma nodibināšanas mērķis un misija    10
2.2  vadītāju komunikāciju prasme ( plānošana, organizēšana, regulēšana, koordinēšana, kontrole un uzskaite)    10
2.3  darbinieki un personāla vadīšana    13
2.4  kultūra ( dažādas vērtības un normas, dažādu pārliecību un pieņēmumu kopums)    13
2.5  sapulces, semināri    14
2.6  lietišķā dokumentācija    14
2.7  komunikācijas procesu organizēšana    15
2.8  tehniskā nodrošinājuma līmenis( e-mail, internets u.t.t)    16
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Darba fragmentsAizvērt

Man, tiešais darba vadītājs ir menedžere. Takā mūsu uzņēmums strādā visas dienas nedēļā no 11.00 rītā līdz pēdējam klientam, tad mums uzņēmumā ir trīs menedžeres. Katru dienu strādā viena no viņām, kas atbild par zāli, klientu ērtībām, viesmīlēm, bārmeņiem, piegādes saņēmējiem, apsargiem, apkopējām, daļēji arī par pavāriem un visu pārējo apkalpojošo personālu.
Lai menedžeres spētu risināt jebkuru radušos jautājumu, vadīt sarunu vai atrisināt kādu radušos konfliktu pirmkārt būtu jāmin laba valodas zināšana. Mūsdienās valoda ir ļoti būtisks faktors, jo nākas runāt latviski, angliski, gan krieviski. Respektīvi, vadītājam jāpārzin visas šīs valodas vismaz sarunvalodas līmenī, ko mūsu menedžeres arī nenoliedzami prot.
Sarunājoties ar sabiedrību ļoti svarīgi ir zināt arī žestu valodu, jo tas var palīdzēt saprast komunikācijas biedru vai arī jūsu nezināšanas gadījumā tas var radīt nesaprašanos starp jums, jo ir cilvēki, kas ļoti seko līdzi sarunas partnera žestiem un mīmikai. Ir jāizprot žestu būtība un vienmēr jācenšas saglabāt miers arī konflikta situācijā. Nedrīkst izrādīt bailes vai satraukumu, jo tas var tikt izmantots pret jums.
Cilvēki komunicējot lielu uzmanību, gribot vai negribot, pievērš cilvēka ārējam izskatam, tādēļ mūsu uzņēmumā menedžerēm ir attiecīgi jāievēro klasisks ģērbšanās stils. Šis stils uzreiz paziņo par cilvēka lietišķo stāvokli, kas rada sarunas biedrā atklātu priekšstatu par sarunas veidu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/901084

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties