Secinājumi
Uzņēmums X veic operāciju kompleksu ēku un būvju ekspluatācijā (to servisa atbalsts, apkalpojošā personāla vadība, apstākļu radīšana lietotājiem (nomniekiem), apstākļu noteikšana platību iznomāšanai, nomas maksas iekasēšana u.c. nolūkā efektīvāk izmantot nekustamo īpašumu īpašnieka interesēs.
Uzņēmums X apkalpo trīs lielus kvartālus Norvēģijā, Oslo pilsētā. Katrs kvartāls sastāv no piecstāvu ēkām. Kompānijas apkalpojamo objektu lielais skaits ir saistīts ar daudziem jautājumiem, kurus kompānijai nepieciešams risināt.
Uzņēmums X veic savu biznesu Norvēģijas tirgū. Kompānija piedāvā plašu pakalpojumu spektru nekustamā īpašuma un komercīpašuma pārvaldīšanas sfērā.
Savas darbības gados uzņēmumus ir ieguvis augstu reputāciju un izpelnījies klientu lojalitāti, piesakot sevi kā uzticamu partneri Norvēģijas tirgū.
Uzņēmums X piedāvā kompleksu pieeju darbam ar nekustamā īpašuma objektu, kas ļauj nodrošināt objekta apkalpošanu 24 stundas diennaktī.
Savā darbā uzņēmums izmanto jaunās Rietumu pārvaldes tehnoloģijas, kuras pielāgotas vietējiem apstākļiem un veidotas, izmantojot nekustamā īpašuma objektu pārvaldīšanas praktisko pieredzi.
Jebkuri nekustamā īpašuma pārvaldīšanas pakalpojumi tiek noformēti, noslēdzot attiecīgu līgumu. Parasti kompānija pati neveic tos vai citus darbus vai darbības ar klienta nekustamo īpašumu, tikai veic to uzraudzību. Piemēram, Uzņēmums X neveic remontu, bet kontrolē būvdarbu veicējus, neapsargā māju vai dzīvokli, bet uztur sakarus ar apsardzes firmu. Tādēļ klientam kā nekustamā īpašuma īpašniekam ir visi tieši līgumi ar visiem tiešajiem viņa īpašumā veicamo darbu izpildītājiem un atsevišķs papildlīgums ar kompāniju X par veicamo darbu uzraudzību un tādu vai citādu darbību veikšanu viņa vārdā. Kompānijas pilnvaru apjomu un atbildības mēru stingri ierobežo pienākumi, kuri tiek atrunāti līguma parakstīšanas laikā.
…